Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
töissä 6 vkoa
hei vaan kaikki!eipä ole tullut kirjoiteltua aikoihin koska olen ollut niin työn touhuissa. palasin töihin 6. elokuuta, hoidot päättyivät toukokuun 7. Jännäsin aluksi että miten jaksan koska työtahti meillä aika kova. eka vkoa meni ihmetellessä, järkkäilin työpistettä ja konetta kuntoon. istuin pitkään kahvilla ja juttelin mukavia, muutama kollega rohkeni kyselemään tarkemmin että mikä minulla oikein on ollut kun noin kauan olin pois. suurin osa luuli että mammalomalla - kuulemma näytin niin onnelliselta ja hyvinvoivalta. Voi kun tietäsivät minkä helvetin tässä on läpikäyty viime talven aikana...olen jo käynyt kaksi kertaa työmatkalla Lontoossa ja lähdössä taas huomenna - yritän pitää vapaata 1 pv viikossa, käytän vanhoja lomapäiviä siihen. Esimieheni muistaa aina kysellä vointiani ja koen että minusta välitetään eikä haluta että minä väsytän itseni heti näin aluksi. uskon että asiaa edesauttoi kun oli 3 kk lomaa sädehoidon päätyttyä, kerkesin ladata akkuja ja enkä voi sanoa että olisin ollut uupunut. nyt sitten pienellä jännityksellä olen menossa 1v kontrolliin 3.10 - toivoen että kaikki on hyvin. Miulle ja Mimille kovasti terkkuja!
- töissä 6 vkoapiastar
- Re: töissä 6 vkoaMeriTuuli
- Re: töissä 6 vkoa-miu-
- Re: töissä 6 vkoakesän lapsi
- Re: töissä 6 vkoalokakuu
- Re: töissä 6 vkoakesän lapsi