Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Meikkaamisesta ja muusta...

Silloin aikaisemmin laitoinkin aiheesta juttua, mutta avaampa nyt uuden keskustelun aiheen tiimoilta.

Niin, olin yhteydessä tuonne Kodin Kuvalehteen ja sieltä sain informaatiota siitä lehdestä, jossa oli juttua syöpä-potilaan ehostautumisesta jne.
Eli numero on 2 / 2009, luulisi löytyvän kirjastojen lehti-puolelta.

Ja muita kuulumisia; 4. hoito kuudesta on takana elikkäs enää kaksi jäljellä. Eka CEX meni hyvin, pahoinvointi/ellotus tuli vasta 3. pvänä ja kesti sen pari päivää. Mahakipuilua sitten oli taasen koko Xelodan ajan (en ymmärrä niitä potilaita, jotka syövät pidempään Xeloa.. tarkoitan, että miten on hoitomotivaation kanssa, jos on samanlainen olo kuin minulla nyt pidemmän aikaa.. ), mutta nyt on ohi.

MUTTA tukanlähtö alkoi tällä viikolla kunnolla (nyt on väliviikko meneillään).
Tukkaa lähtee nippu, kun irrotan pampulan, tukka on koko ajan takussa, kun sitä irtoilee niin (tukkani on siis vielä pitkä, puoleen selkään) ja kun harjaan, niin sitä lähtee päivittäin sen verran mitä aiemmin ehkä puolessa vuodessa. Eli sulkasato tiedossa :/ ja mä kun ehdin toivoa, ettei sitä tulisikaan.
Päänahka on pirskatin kipeä ja sillä tämä sulkasato alkoikin.

Onneksi tiedossa on yksi ylimääräinen taukoviikko, kun suuntaan tulevalla viikolla kohti Hesaa tsekkaamaan Madonnan keikkaa. Mietinkin, josko pyytäisin ystävätärtä vetämään tukan samalla reissulla veks.
Cherry | 1.8.2009 klo 09:32:39