Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: säikähdys!
Hei kaikille!Näitä "pattituntemuksia" lukiessa aloin hiplata vaistomaisesti vajaa kuukausi sitten leikattua rintaani. Järkytyin kun tunsinkin pikku nystyrän lähes ihon pinnassa rinnan keskiosassa n. 5 cm haavasta kaulaan päin.
Siinä samassa kohtaa oli samanlainen nystyrä ennen leikkausta,joka kuitenkin hävisi sytostaattihoidon aikana.Minä olen nimittäin saanut 6x sytoja jo ennen leikkausta ja loppuivat marraskuussa.
Minulla on tällä erää meneillään Herceptin ja Letrozole ja luvassa ehkä lisää sytostaatteja ja sitten sädehoidotkin vielä.
Onkologi on ensi tiistaina enkä vielä tiedä edes leikkauksen tuloksia enkä jatkohoitoja ja uusia patteja jo kasvaa.Kauhistuttaa eikö hoidot ole tehonneet ollenkaan!
Haava on parantunut hyvin ja toipuminen on ollut nopeaa ja nyt sitten vaan pelko ja jännitys jatkuu!Masentaa todella.
- säikähdys!uukole
- Re: säikähdys!mexita
- Re: säikähdys!Syksy2013
- Re: säikähdys!uukole
- Re: säikähdys!Maat
- Re: säikähdys!sttvk
- Re: säikähdys!Santruzka