Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Metastaasit ja tablettihoito
Moi Julia!Kyselit, mitä tapahtui 1,5vuoden hoitotauon jälkeen..no metareita todettiin luustossa kaiketi lisää tai oliko aikaisemmat levinneet ja myös maksasta löytyi etiäisiä. Tämä tapahtui siis lokakuussa-06, kontrollikuvien ja kokeiden yhteydessä. Minulla oli muutaman kerran ollut aikas paljon särkyjä, mutta huom! siis vain muutamana päivänä, ja silti löytyi, mitä löytyi:( Muistaakseni merkkiaine ca-15 oli noussut tosi paljon, ja siitä oikeastaan tutkimukset lähti käyntiin, hyvä niin! Hoitoina sain siis taxoa 12 krt ja kerran sädetystä. Maksa on pysynyt ennallaan, mutta toukokuun kuvissa luustossa oli jotain, että lääkäri totesi, ettei taxo tehonnut vaan vaihdettiin kahteen sytotablettihoitoon. Seuraavat TT-kuvat ja merkkiaine koe on syyskuun lopulla.
Vointini ihan ok, kipujahan mulla ei ole oikeastaan ollut lainkaan ja liikuntaa harrastan päivittäin..ja olen arjessa kiinni voimieni mukaan:))
Haleja kaikille, Tuppu
- Re: Metastaasit ja tablettihoitohelmikuu
- Re: Metastaasit ja tablettihoitohelmikuu
- Re: Metastaasit ja tablettihoitoTuppu