Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sain diagnosin tunti sitten

Hei Vivian,
odotat varmasti vastauksia viestiisi.Olen pahoillani että olet saanut huonoja uutisia koepalan näytteistäsi.
En usko että kukaan lähtee arvailemaan terveydentilaasi tällä palstalla, se ei olisi kovinkaan järkevää.
Meitä vertaisiasi on paljon ja nyt et valitettavasti voi muuta odottaa kutsua polille ja tietoa jatkoista.Yleensä kutsu tulee nopeasti ja asiat alkavat rullaamaan.Yksityislääkäristä en osaa sanoa mutta itse sain hoidot kunnalliselta puolelta ja voin sanoa että kaikki kävi nopesti ja tehokkaasti,olen todella kiitollinen saamastani hoidosta.Itse sain paksuneulanäytteen tulokset 9.7.08 ja ma 14.7 kirurgin kanssa tapaaminen ja 16.7 leikkaus.14.8 lääkärin vastaanotto ja sain kuulla kasvaimen laadusta ja jatkohoidoista.Mielestäni kaikki kävi nopeaan tahtiin mutta tiedän että yksikin päivä ja tunti tuntuu nyt pitkältä ajalta.
Itse koin saaneeni tietoa ja tukea näiltä keskustelupalstoilta mutta jotain kannattaa vähän "suodattaa".
Voimia sinulle.t.pap
pap | 18.2.2009 klo 11:51:10