Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi rinta, missä leikkaus tehdään ja mitähän se maksaa, tietäisikö joku
Mummolle joka kaipailee uutta rintaa.Olen kokenut poistot ja uuden rinnan tekemisen.Toivon koko pienen sydämeni voimalla,että menet uuden rakentamiseen vain itsesi tähden,että sitä oikeasti haluat.Se on aika iso toimenpide ja tulos voi mennä pieleen.Minulla jouduttiin kaksi eri kertaa pienentämään kun eivät tulleet samankokoisiksi terveen rinnan kanssa ja nännin laittokin epäonnistui,se kuivui kuin rusina paikoilleen ja taas mentiin operaatioon.Minä en olisi uutta rintaa halunnut jos olisin ollut parisuhteessa,koska jos se ei sitä yksirintaisuutta kestä,joutaa sitten loppumaan.Tällä kokemuksella en varmasti menisi ja tuntokaan ei ole entisenlainen,vaikka kuinkka puristelisi,ainut lohtu on kesällä kun ei jaksa aina pitää liivejä,voi hyvin olla ilman.Nyt se on kaikki takanapäin ja arpia jokapuolella,tervettä rintaakin piti pienentää jotta olisivat samankokoiset ja siihen kasvoi rumaa arpikudosta,molemmat ovat nyt pilalla.Kaikesta huolimatta kiitos jatkoajasta jota olen saanut elää,etsin hyviä asioita toisella tapaa.Pelkkä sairaalan vrk.maksu vain menee,mutta jos käy niinkuin minulla niin moninkertaisesti maksat ne.Mutta päätös on sinun ja eihän se varmaan mene aina näin.Hyvää jatkoa sinulle ja miehellesi.Olen tällähetkellä muuten 60v
- Re: Uusi rinta, missä leikkaus tehdään ja mitähän se maksaa, tietäisikö jokurikottu