Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: KIPUA KAINALOSSA LEIKKAUKSEN JÄLKEEN

Hei ellinoora,
multa poistettiin 13 imusolmuketta kainalosta ja siellä on semmonen 8cm haava. Minä entarvinnut sairaalasta lähdön jälkeen mitään särkylääkkeitä, kun mitään kovia kipuja ei ollut. Kainalossa tuntuu ajoittain vieläkin kirvelyä ja samoin myös terveessä kainalossa. Kiristyksen tuntua on hieman edelleenkin vaikka jumppaan kättä ahkerasti. Tunto on alkanut pikkuhiljaa palata ja nyt kun leikkauksesta on aikaa reilu 2 kuukautta käsi toimii ihan kuin ennenkin. Minulla ei ole ollut nesteen kertymistä ollenkaan. Tällä hetkellä rinnan ja kainalon haavan väli on hieman arka, johtuneeko tunnon palaamisesta tuolle alueelle.
olen rasvaillut haava-alueita bebanthenilla ja on auttanut kiristyksen tuntemuksiin. Kyllä se aikaa hieman vie ennenkuin haavat paranevat ja sieltä sisältä päin kauemmin kuin pinnasta.
Kärsivällisyyttä ja jumppaa niin kyllä se siitä.
terkuin
Kisuliini
Kisuliini | 17.11.2007 klo 11:40:03