Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kesän PARAS päivä!!
Kävin hevosen selässä eka kerran sitten toukokuun lopun!!! Ravailin ja laukkailin hurjat 5-10 minuuttia, ja olin aivan rättipoikki, mutta ilme oli varmasti kuin lapsella jouluaattona!!!!! Mihinkään ei sattunut, aivan loistavaa! En vaan uskaltanut enempää vielä siellä olla.no, asiaan. Tänään aamulla oli myös 3. täyttö ja lääkäri jutteli, että johan sä sait patol. vastaukset.. no en..... olisko pitänyt... Joo, olivat siis tulleet. Mut onkologi kuulemma käy läpi tarkemmin. Duktaalinen karsinoma kuitenkin, Gradus II, hormonipositiivinen, HER2-negatiivinen, jos nyt oikein muistan. Kainalot siis puhtaat. Kuulemma sytoilla sit jatketaan. Onkologin aika odotti kotona postilaatikossa; 17.8. eli 2kk leikkauksesta. Hoidot alkanevat sitten elokuun lopulla. Totesin kyllä lääkärille, että voiskohan niitä sit jotenkin rukata, ettei haittais niin työssäkäyntiä ja muuta elämää. Tais pitää mua hiukan hulluna ja naureskeli, että oon ehkä vähemmistönä ajatusteni kanssa.
Mutta huomenna mennään taas hevosen selkään, jestas, että ihminen voikin tulla onnelliseksi ratsastaessaan itsensä ihan henkihieveriin 5 minuutissa (kunto oli nimittäin aika heikko entiseen verrattuna). Tässä on sitten kuukausi aikaa metsästää kadonnut ratsastus- ja muu kunto takaisin, että jaksaa sitten hoidoissa.
Vettä sataa ja on aivan mahtavaa :o))))
- Kesän PARAS päivä!!Katjusmaaret
- Re: Kesän PARAS päivä!!Anskuli
- Re: Kesän PARAS päivä!!carpe diem!
- Re: Kesän PARAS päivä!!Katjusmaaret
- Re: Kesän PARAS päivä!!Karhutar
- Re: Kesän PARAS päivä!!Katjusmaaret