Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäinen cef tiputettu - toinen päivä menossa
Hei vaan kaikki taas!Vain yksi päivä takana, mutta siitä voi iloita täysillä, että meillä on jo 2/3 osaa tiputuksista takana!!! Jeee! Onhan se jo sentään jotain! Vai?
Mulla meni maanantai hyvin, vaikka kertaakaan en ole pelännyt yhtä paljon. Jo labran odotushuoneessa tapasin ystävän, jonka kanssa olin sairaalassa pari vrk. vieruskaverina, hän tunnisti minut, minä en häntä. Hän piti osatolla kauniita huiveja, nyt peruukki hämäsi. Me juttelimme pitkään, ja tuntui, että pahin jännitykseni häipyi siihen. Tiputukset menivät kuin tyhjää, veripussit perään! mitään allerg. tai muuta ei tullut. Ainoa ongelma oli, ettn meinannut muistaa välillä haukata ruokaa, huomasin klo 15, että olen syönyt puuroni aamulla klo 9 ennen lähtöä!!
Tänään on ollut hyvä päivä(mutta niin oli viimeksikin!) Erona on se, että nyt olen ladannut koko pahoinvointiarsenaalin ja aion tehdä sen vielä pari päivää! Tarkoittaa Primp.2x3, kortisonia4x2(aamulla ja päivällä), Kytriliä1x2. Lisäksi ostin suositeltuja Laxoberon tippoja(käsikauppalääke) 10tippaa iltaisin ummetuksen estoon. Katsotaan meneekö tämä kerta paremmin kuin edellinen. Toivottavasti!
P.S. Neulastan pistin taas tänään. Syyssateen raikkaat terveiset! Huuhtokoon se myös vähän noita mielen suruja pois! merike
- Re: Ensimmäinen cef tiputettu - toinen päivä menossamerike