Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mistä kauniita huiveja Helsingissä?

Moi!
Silloin, kun olin hiukseton, viihdyin huiveissa paremmin kuin peruukeissa.Käytin juuri noita jenkkihuiveja ja olin myös paljon ilman mitään. Mieleen tulee muutamia hupasia tapauksia. Kerran lähdin ystäväni kanssa ratsastuskypärä ostoksille ja silloin oli peruuki päässä. Kokeilin siihen peruukin päälle muutamia kypäriä myyjän seuratessa sivumpaa. Sitten tuskastuin, kun peruuki pönnäsi niin hullusti ja nappasin sen päästä ja annoin kaverille. Myyjän ilme oli hurja..Ostin lopulta kypärän ja sain siitä huikeat alennukset pyytämättä:):)
Kerran olin menossa sädehoitoon taksilla. Silloin oli lämmin kevätpäivä enkä laittanut mitään päähäni. Taksikuskini oli myös kalju. Pysähdyimme matkalla kahville ja purskahdin nauruun, kun kahvia tuli myymään kalju myyjä. Suusta lipsahti, että kiva tämä klanipäitten kuppila.Myyjä oli hetken hiljaa ja remahti nauramaan. En oikeastaan kärsinyt yhtään hiusten lähdöstä ja nyt sytoja odotellessa olen jo katsellut huiveja esille. Sitä kun kaljun jälkeen saa aina ihan uudet erilaiset hiukset:)
vielä hiuksellinen Julia
julia | 7.3.2007 klo 16:51:59