Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä
Minulla tehtiin osapoisto ja kainaloa ei tyhjennetty. Ei ole proteesia mutta toivon että pääsen hoitojen loputtua tuon toisen rinnan pienennykseen. mulla ei ole peruukkiakaan vielä. Olen käynyt katsomassa kyllä, mutta minulla ei ole sitä peruukkisitoumusta vielä. Saan sen varmaan huomenna.hoidon yhteydessä. Hiukset kuulemma lähtevät aika nopeasti tuosta CEF hoidosta joten nopeasti se on haettava. Leikkaus oli minulla helppo jos ei enempää tarvitse leikata. Saan huomenna ennen hoitoja tulokset luuston gammakuvauksesta ja röntgenistä. Jännitän sitä myös aikalailla. Pahoinvointia varten minun pitäisi huomenna ottaa EMEND pahoinvointilääke tuntia ennen ja syödä pitäisi hyvin, muita ohjeita en saanut.. Tsemppiä meille molemmille. Kyllä kaikki varmaan hyvin menee. Laitan kuulumisia tänne.- Rintasyöpästtvk
- Re: RintasyöpäBlackswan69
- Re: Rintasyöpästtvk
- Re: RintasyöpäSyksy2013
- Re: Rintasyöpä, eka sytostaattihoitoSyksy2013
- Re: Rintasyöpäuukole