Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nänniverenvuoto + mille lääkärille varaisin ajan?

Hei!

Kaikkein tärkeintä on että menet lääkäriin. Itse en tahtonut terkkarista saada aikaa saman vaivan kanssa, varasin ajan yksityiselle gynelle josta sitten pyörä pyörähti käyntiin.

Mulla oli epämäääräisiä oireita vuosikausia samasta rinnasta, samasta maitotiehyestä. Vasta kun kirkas vuoto muuttui veriseksi, otettiin minut tosissaan. Rinnasta löytyi ultralla kolme kasvainta, siitä ohutneulaan, ohutneulasta mammoon, sitten magneettiin, siitä paksuneulaan ja lopulta osapoistoon.

Lopputulemana oli kuitenkin hyvänlaatuiset kasvaimet eikä poiston jälkeen jatkohoitoja tarvittu. Seurantakin on nyt loppu.

Tärkeintä on että asia tutkitaan. Se voi olla vaaratonta mutta koska oireisto on olemassa, on tärkeää päästä asap tutkimuksiin. Itse pelkäsin ihan vietävästi, mutta vuosien rumban jälestä alkoi homma meneen jo rutiinilla!

Isot tsempit sinulle matkaan mukaan, tulehan kertomaan kuinka sulle kävi! Voimia!
Hedda | 22.11.2011 klo 09:35:07