Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Säteileviä päiviä ja oman tukan paluu
Minä luovuin peruukista, kun hiukset olivat n. 5 cm pitkät. Menin silloin kampaajalle, joka pahus vieköön leikkasi hiukseni taas aivan lyhyeksi. Otin myös väriä. Harmitti, kun vaivalla kasvatetut hiukset lyhenivät taas. Oli kyllä jännä mennä töihin. En ole töissä kertonut syövästäni kuin yhdelle työkaverille. Työkavereiden ilmeet olivat kyllä näkemisen arvoisia. Moni änkytti, että ai kun kivat vaikka ilmeestä näki, että toista mieltähän he olivat. Minulle kun ei sovi lyhyet hiukset lainkaan. No...enää en voi peruukkia päähäni laittaa joten näin se on nyt sitten eteenpäin mentävä. Kyllähän ne hiukset koko ajan kasvaa. Tuntuu vaan, että liian hitaasti, kun sitä oikein kovasti odottaa. Mutta olen onnellinen siitä, että on edes nämä päässä eikä enää tarvitse laittaa sitä hankalaa peruukkia päähän. Tämä vuosi on kyllä ollut yhtä odottamista...- Säteileviä päiviä ja oman tukan paluuKukkurukuu
- Re: Säteileviä päiviä ja oman tukan paluuKalat