Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäinen cef-hoito takana
Moi kaikki,Mulla oli eka cef 01.12 ja kun edelliset kolme docetaxelia/taxotereä meni helpohkosti väsymyttä lukuunottamatta ja kun kuulin muilta että heillä oli vähän pahaaoloa pari päivää muttei muuta niin en pelännyt yhtään.
Mutta ikävä kyllä voin todella pahoin kolmisen päivää ja sen jälkeen voin helposti pahoin jos vaikka joku haju tulee nenään tai yskin liikaa tai vaikka näen jotain. Sitten vielä minulla oli alkava flunssa kun sain hoidon ja se sitten pääsikin jylläämään yskänä niin massiivisesti että jouduin viime perjantaina sairaalaan kun valkosolut oli tippunut tosi alas ja oli se crp pikkasen koholla eli 65.
Pääsin eilen maanantaina pois mutta joudun käydä joka päivä antamassa verinäytteen koska ne arvot ei oo vieläkään hyviä.
Kaikki noi oireethan mitä tulee on yksilöllisiä, mutta mulla kävi niin että cef teki mulle sellaset oireet että nyt tuntuu olo sellaselta millasena syöpään sairastuneet aina telkkariohjelmissa ja leffoissa esitetään eli kärsivältä ja heikolta ja väsyneeltä.
Toivottavasti muut pääsee helpommalla. Hyviä vointeja kaikille.
- Ensimmäinen cef-hoito takanaVilijonkka6
- Re: Ensimmäinen cef-hoito takanaKristitty Lilja
- Re: Ensimmäinen cef-hoito takanaelina123
- Re: Ensimmäinen cef-hoito takanaJC
- Re: Ensimmäinen cef-hoito takanaVilijonkka6
- Re: Ensimmäinen cef-hoito takanaelina123
- HoidoistaKristitty Lilja