Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kysymys sädehoidoista.
Hei, minä sain juuri loppuun sädehoidon Tampereen Radiuksessa. Ainakin minun koneellani henkilökunta oli aivan ihanaa, pyrkivät helpottamaan oloani mahdollisimman paljon.Minusta siinä koneessa ei voi tulla ahtaan paikan kammoa, sillä ei siinä mennä mitenkään minkään koneen "sisään", vaan siinä on se levymäinen sädetyslaite (olisiko levyn halkaisija jotain 1 m???), joka kiertää kehoasi. Minulle sädetys annettiin 25 krt molemmilta puolilta rintaa eli se levy kiersi ensin vasemmalle puolelle, sitten oikealle puolelle yläviistoon. Se levy jäi ehkä noin puolen metrin päähän kehostani.
Tehostehoito täsmähoitona leikkauskohtaan 8 krt annettiin niin, että tuohon levyyn kiinnitettiin suuttimen tapainen vekotin, joka sitten tuotiin noin 5 cm päähän ihostani.
Mutta siis missään vaiheessa ei tuntunut siltä, että olisin jossakin ahtaassa paikassa sisällä!
- Kysymys sädehoidoista.Sini-likka
- Re: Kysymys sädehoidoista.Janna61
- Re: Kysymys sädehoidoista.Karhutar
- Re: Kysymys sädehoidoista.teppana
- Re: Kysymys sädehoidoista.Janna61
- Re: Kysymys sädehoidoista.Sini-likka
- Re: Kysymys sädehoidoista.strawberry