Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Korjausleikkaus vatsapeitettä käyttäen
Hei, kyllä se iso härdelli on väistämättä. Itse olin tram leikkauksessa nyt syksyllä, sairaalassa olin viikon. En itse kadu hetkeäkään sitä, että tähän ryhdyin vaikka toipumisessa oli pientä "takapakkiakin". Alkuun oleminen oli aika hankalaa kotonakin kun vatsa-alue ei ollut vielä toipunut eikä oikeastaan mitään pystynyt kyykistymään nostamaan lattialta. Mutta rauhallisesti ottaen, vähitellen pienin askelin sitä sitten toipui. Minulla vatsa-alue on mielestäni - ottaen huomioon kuinka suuresta leikkauksesta oli kyse - toipunut jo nyt hyvin. Minulla haavahoidot rinnan alueella pitkittyivät, mutta nyt kaikki on hyvin.Toipuminen isosta leikkauksesta vaatii väistämättä aikaa ja kärsivällisyyttä. Itse olen oikeastaan hämmästynyt siitä kuinka suuri asia tämä uuden rinnan saaminen, ihan henkisestikin oli. Olen rintaan hyvin tyytyväinen ja nautin suunnattomasti arjesta ilman proteesia. Varovaisen kuntoilun kuntosalillakin olen jo taas aloittanut. Keväällä pitäisi sitten olla edessä vielä nännin rakennus.- Re: Korjausleikkaus vatsapeitettä käyttäenmaria68