Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Liikaa karvoja!
Sama karvanukka vaivaa minuakin, toistuu jokaisen sytö-hoitojakson jälkeen. Samaan aikaan kun päälaen peittoon kasvaa nukkaa, sitä tulee kaikkialle kasvoihin ja vaurioituneeseen käteen. Meikkivoide ja puuteri saa ne näkymään niin, että hävettää. Luin jostain, että se olisi ihon oma keino suojata ihoa eikä sitä saisi poistaa. Itse kyllä olin trimmerin käteen tympääntyneenä peilikuvaani. Iho ei enempää ärtynyt eikä heti kasvanut uutta. Olen hoitojen aikana siirtynyt käyttämään herkän ihon ja couperosan hoitoon tarkoitettuja tuotteita, varsikin kortisonin aikana.Ovatko muut huomanneet värimuutoksista? Itse huomaan ettei hiuksiin tule enään väripigmenttejä, minulla on 3 kertaa lähteeneet hiukset ja tulee vain väritöntä nukkaa. Siksi käytän varmaan lopun ikääni peruukkeja, hyvä väri ja helppo kampaus kuin hattu päähän töihin lähtiessä. Rosie
- Sama täällä!!-miu-
- Re: Sama täällä!!kevätmieli
- Re: Liikaa karvoja!pippo
- Re: Liikaa karvoja!hipsurouva
- Re: Liikaa karvoja!rosie