Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ähkypuhku olo

Hei hoit-su! Täällä toinen laiskasuoli. Nuo sytot kuivaavat kaikki limakalvot, myös suoliston, joka ainakin minulla on vieläkin, sädetysten loppusuoralla, haasteellinen. Juon paljon vettä, mutta se tuntuu valuvan nilkkoihin, eikä auta po. aktiviteettiin halutulla tavalla.

Kokeileppa ottaa iltasella Laxoberon´ia. Sitä saa apteekista tippoina ja tabletteina. Olen käyttänyt tippoja. Minulle on riittänyt aloitusannoksena 15 tippaa veden kera ja jo on aamulla helpottanut. Ylläpitoannoksena muutaman päivän otan 13 tippaa, jotta pääsen pahimmasta ähkystä. Laxoberon tuo "hellän" helpotuksen. Jatkuvaan käyttöön Laxoberonia ei suositella. Näissä olosuhteissa olen antanut itselleni luvan helpottaa oloani näillä tipoilla, aina kun on "jymähtänyt".

Nyt Sinun ei kannata syytellä itseäsi yhtään mistään vaan kaikki keinot on luvallisia <3

Uppe

Uppe | 9.4.2013 klo 10:26:54