Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Uudelleen leikkaukseen
Minulle tehtiin 3.5 vas. rinnan osapoisto duktaalisen ca:n takia ja toivuin leikkauksesta hyvin. Kaikki meni jopa niin hyvin, että aloin epäilemään voiko tämä olla totta.. Kunnes sitten eilen olin jälkitarkastuksessa ja minulle vain ilmoitettiin (kuin olisi kerrottu päivän sää), että kaikkea ei ole saatu pois ja rinta pitää poistaa kokonaan. Järkytyin ja lamaannuin, enkä osannut kysellä juuri mitään. Annettiin kaksi vaihtoehtoa, joko 2 vk:n kuluttua rinnanpoisto tai sitten kesälomien jälkeen (ilm. kestäisi 2-3 kuukautta??) rinnanpoisto ja samalla uuden rakentaminen. Ei kerrottu mitään mistään tarkemmin, enkä tyhmä parka osannut siinä tilanteessa kaikkea kysyä. Vastasin vain, että nyt tuntuu siltä, että heti pois koko rinta eikä mitään plastiikkakirurgista toimenpidettä tarvita. Mutta nyt alkaa mietityttämään asia ja kaiken aikaa nousee kysymyksiä mieleen kun tätä päässäni pyöritän... Onko kellään kokemuksia vastaavanlaisesta episodista? Olisi mukava kuulla teistä! ps. kainalo oli onneksi puhdas, joten sille ei tarvitse tehdä mitään.- Uudelleen leikkaukseentuisku62
- Re: Uudelleen leikkaukseenAnskuli