Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Auttakaa!!
Silloin kun minä sain taxoterea, niin kortisoonin vaikutuksen jälkeen nousi kuume. Silloinen lääkärini ei pystynyt selittämään , mistä kuume nousi.(Apteekin farmaseutti sanoi, että sytostaateista se johtuu!!!)
Pisimmillään kuume jatkui koko sen välin seuraavaan tiputukseen asti. Missään ei ollut kipuja, eikä antibiootti tehonnut. Tulehdusarvot olivat koholla. Crp oli 35 ja senkka 60. Kuume oli korkeimmillaan 38,4. Minulla oli aina nälkä ja söin myöskin.Lääkäri ihmetteli, että mitenkä voi olla nälkä kun on kuumetta. Yritin mennä sairaalaan, mutta sanoivat, että on 11 tunnin jono. Eivät ymmärtäneet, että minut olisi pitänyt ottaa heti vastaan. Olin kiukkuinen, löin luurin kiinni ja ajattelin, että minähän vain sitten nukun!.Kuume hävisi kuin tuhka tuuleen kun tuli seuraavan tiputuksen aika. Uskomatonta, mutta totta.
Jälkeenpäin syöpälääkäri kertoi, että taxotere on ollut minulle niin suuri rasitus, että se on nostanut kuumeen.
Oli varsinaista uhkapeliä se meikäläisen sairastaminen.
Sain myöskin rytmihäiriöitä siitä taxoterestä.Menin sairaalassa käymään.Taaskin tuli sellaisia selityksiä, että suutuin ja tulin kotiin nukkumaan.
Älkää tehkö niinkuin minä olen tehnyt, vaan olkaa sitkeitä vaatimaan itsellenne oikeudenmukaista hoitoa!!!!!
- Auttakaa!!syöppis
- Re: Auttakaa!!kevätmieli
- Re: Auttakaa!!syöppis
- Re: Auttakaa!!Karhutar
- Re: Auttakaa!!dansku71
- Re: Auttakaa!!ladybird
- Re: Auttakaa!!Karhutar
- Re: Auttakaa!!dansku71
- Herceptin ja PanadolKristitty Lilja
- Re: Herceptin ja Panadolsyöppis
- Re: Auttakaa!!ladybird
- Herceptinin viikoannos???Kristitty Lilja