Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Nyt on lippu korkealla!

Ensinnäkin haluan sanoa, että tästä foorumista on ollut minulle suuresti apua silloin, kun olen kipeästi tietoa ja jopa rohkaisua kaivannut -kiitän siitä kaikkia :) On ollut kiinnostavaa seurata, miten jokaisella meistä sairastuneesta on niin omanlaisensa tarina kerrottavanaan ja kuitenkin olemme räpiköineet samassa suossa, painineet samojen kysymysten kanssa.

Minä olen pari viikkoa sitten tullut siihen vaiheeseen, että sytostaattihoidot jäivät vihdoin taakseni, jäljellä on vielä sädehoitosetti ja sitten se on siinä! Suureksi ilokseni sain kuulla, että Tamofen-hoito katsottiinkin kohdallani turhaksi, joten syyskuun puolivälissä alan noudattaa onkologini neuvoa: tämä elämänvaihe oli tässä ja alan elää täyttä elämää katse menosuuntaan. Selvää on, että syöpä kulkee jollain tasolla aina mukanani, mutta pyrin kuitenkin siihen, etten sure tulevia, niille kun en kuitenkaan mitään mahda.

Toivon kaikille teille, rakkaat siskot, voimia, uskoa ja elämäniloa. Minä jätän teidät ja tämän keskustelufoorumin taakseni kiitollisin mielin ja täynnä uskoa siihen, että sairaudellani oli kai sittenkin jokin tarkoitus.

Halauksin, Molli :)
Molli | 3.8.2008 klo 15:26:04