Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Pelolla huomiseen...
Hei!Kirjoitanpa tänne foorumiin tilanteestani...Olen (aiemmin superterve) 35-vuotias nainen, sairaanhoitaja ammatiltani. Minulla on puolen vuoden aikana ollut useita virtsatieinfektioita, ja tällä hetkellä olen menossa ultraan jatkuvien tulehdusten syiden selvittämiseen.
Nyt parin päivän aikana palaset ovat alkaneet loksahdella paikoilleen. Viimeiset kuukaudet olen ollut erttäin väsynyt ja voimaton.On ollut lämpöilyä, ja paino on hiipinyt ylöspäin 3-4 kk:n aikana 8kg. Nyt muutaman päivän aikana olen ihmetellyt vatsani valtavaa turpoamista ja tehnyt yhden negatiivisen raskaustestin. Kunnes tajusin vatsani olevan tyypillisen ascites-nesteen täyttämän oloinen. Nestekoputukset kumisevat vatsalla kunnolla, ja nesteenpoistolääke sulatti turvotusta kunnnolla, kunnes kaikki palasi vuorokaudessa...
Sairaanhoitajana olen melko varma, että oirekuvani mukaan minulla on oletettavasti jotakin pahanlaatuista kasvamassa... Luin sitten oirekuvauksia, ja kyllähän tuo munasarjasyöpä tuntuu kummasti sopivan oireisiin.
Pelottavaa... Onneksi sain lähetteen päivystysultraan ja pääsen huomenna vatsan ultraan ja gynelle sain ajan heti huomiseksi, joten eiköhän vastauksia saa lähipäivinä suuntaan tai toiseen.
Taitaa olla iso muutos elämässä nyt tiedossa, ja tulevaisuus pelottaa. Rohkaiskaa tätä epätietoisuuden keskellä elävää. Miten jaksaa kaikki eteen tuleva?
- Pelolla huomiseen...Cayenne
- Re: Pelolla huomiseen...Anskuli
- Re: Pelolla huomiseen...melmar
- Re: Pelolla huomiseen...helmar