Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rinta kipeä haravoinnista

Heissan.
Kylläpä kuullosti tutulta,itse soittelin joskus jo oirepolille vastaavasta. Oli tosi pelottavaa kun rintaa ahdisti ja syvät henkäykset tekivät kipeää. Pääsin oikein mammoon ja ultraan, kontrolli olis ollu joka tapauksessa parin kuukauden päässä.
Kaikki oli kuitenkin ok. ja syyksi todettiin haravointi.

Mulla muuten on myös viisi vuotta kohta täynnä, tämä vuosi vielä tamofeenia. Nyt on vaan hiukan pelokas mieli, menen pe. mammoon ja ultraan. Ns.terveestä rinnasta tihkutteli parina päivänä jotain ja rinta on ollut aikas kipeä. Mulla oli lobulaarinen tauti tässä poistetussa ja jossain takaraivolla kaikuu että tulee helpommin myös toiselle puolelle. No, ei auta kun toivoa parasta.
En ole kyllä koskaan kuullut että rintatulehdus vois olla myös silloin kun ei imetä. Imetys ajoilta tämä oli tuttu vaiva, mutta niistä on jo vuosia. Onkohan kellään vastaavaa?

Hyvää kevättä toivotteleepi Pam
pam | 24.4.2012 klo 13:11:24