Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Her2 positiiviset

Hei vaan kaikille!
Jostain syystä en pyty vastaamaan viestiketjuun, viesti ei lähde eikä nay missään. Koetan aloittaa uuden

Niinpä, Tintti, meitä poikkeuksia näköjään löytyy enemmänkin. Mistähän ne tilastot oikein tulevat - tilasto ja virhe ja tilasto ja valhe ja tilastontekijän huolimattomuus ja...
Minullakaan ei ollut minkäänlaisia luettelossa mainittuja riskejä, vain tuo ikäni tietenkin - mehän alamme olla riskejä vähän joka puolella :)

Harmi, että veriarvosi jo alussa putosivat alas. Toivotaan, että ne siitä korjaantuvat ja pääsisit jatkamaan hoitoa suunnitellusti. Itsestä ainakin tuntuisi, että olisi kuin "takaisku" jos hoito siirtyisi, muutenkin tämä on kovasti pitkää.
Mistähän muuten se närästys johtuu, kun tuntuu sitä olevan vähän jokaisella?

Sinulla on viisas lääkäri, kun piti tärkeänä noita levinneisyyskartoituksia. Meillä lääkärit tukeutuvat vain tilastoihin (!) ja vakuuttavat, ettei tutkimuksista ole hyötyä jos vartijaimusolmuke on ollut puhdas. Kertoilehan tuloksia sitten kun tiedät.

Irina, minulla on ollut niitä lonkkavaivoja jo runsaan vuoden vähitellen lisääntyen, siis ennen syöpädiagnoosia. Mutta syöpänikin oli muhimassa jo melkein vuoden ennen kuin siitä saatiin diagnoosi.

On minulla perhe ja työelämässäkin olen vielä mukana, pitäisi jaksaa vielä vajaat 3 vuotta. Ei kyllä vähääkään enää kiinnostaisi. Nyt tosiaan sairauslomalla ja täytyy miettiä mitä tapahtuu sitten kun se loppuu ja toivon mukaan on terve.

Vointini on ollut nyt kohtuullisen hyvä, vain ihmeellistä pään kutinaa ja punaisia näppyjä oli viikon verran päässä. Nyt nekin onneksi ovat poissa.

Tänään olin laboratoriossa ja huomenna sitten kolmanteen Taxotere- ja seitsemänteen Herceptin tiputukseen jos arvot ovat hyvät. Lääkärin tapaan aamulla ennen sitä. Illalla ja aamulla nielaisen ne kortisonit, josta naama alkaa punottaa ja hehkuttaa. Toivottavasti kortisoni ei aiheuta niitä näppyjä päähän.
Sinulla, Irina, oli myös huomenna tiputuspäivä, jos oikein muistan?

Tuntuu mukavalta tämä ajatuskuvio: Tintti perätuhdolla, Irina vauhdittamassa keskellä ja minut on paiskattu keulaan katselemaan karikoita :)

Terveisin
anemone
anemone | 16.10.2006 klo 21:05:34