Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: MUNUAISSYÖPÄ
Kyllä tieto sairaudesta on aina shokki, ja niin paljon väärää tietoa ja ennakkoluuloja on syöpä sairauksia kohtaan. Itse olen ollut todella yllättynyt siitä kuinka normaalia elämää aika ajoin voikaan elää, siitä huolimatta se takaraivossani asia on jatkuvasti.Kesäkuun alussa ajattelein että kesä on täysin pilalla kun diagnoosin kuulin, pääsin kuitenkin nopeasti leikkaukseen ja vietin mökillä koko kesän hyvin rentoa ja normaalia elämää välillä kävin tutkimuksissa ja taxotkin alkoivat heinäkuun lopulla. Nyt kun olen sairauslomalla niin olen päättänyt hoitaa itseni kuntoon ja yrittää tehdä kaikenlaista kivaa, enkä ottaa mitään ylimääräisiä paineita mistään. Nyt on aika lukea ja tehdä käsitöitä, kääriytyä sohvannurkkaan ja nauttia kynttilänvalosta.
Oletko tutustunut kirjoihin Ruokavalio ja Syöpä sekä Suojaa ruoasta syöpää ja muita sairauksia vastaan. Olen saanut paljon hyviä vinkkejä näistä kirjoista ja oikeasti nämä terveelliset ruuat maistuvatkin mielestäni todella hyviltä. Liharuuat ovat jääneet, mutta blenderi on joka päivä käytössä.
Päivä ja hetki kerrallaan elämässä eteenpäin!
- Re: MUNUAISSYÖPÄtullis