Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Lääkekortissa: Biweekly Taxotere
Hei! Onko jollekkin tuttu tämä aineyhdistelmä, ja/tai samankaltaisesta hoidosta kokemusta?Sain Tayssissa eka hoidon 02.12.
Toista lääkettä tiputettiin 3t ja toista 1t.
Ja tietenkin muut oheistiputukset.Ja jonkun pistoksen sain estämään mahdollisen allergiareaktion, vai muistanko oikein mihin se pistos oli.
Kasvainepäily joko munasarja, munajohdin tai vatsakalvo.
Kasvainmerkkiane CA12-5 oli 3458 (norm 35)
Hoitosuunnitelma: 3 sytostaattihoitoa 3 viikon välein.
Viimeisestä hoidosta 4 viikon kuluttua leikkaus, jonka jälkeen sytostaattihoidot.
Ensimmäinen hoito meni hyvin- olin niin väsynyt-halusin vain nukkua koko ajan. Paljon kertynyttä univelkaa.
Parin päivän kuluttua vatsanvihlonta paheni ja jalatkin kipeytyivät. Siinä sitten kärvistelin ennenkuin uskalsin ottaa kunnon kipulääkityksen lääkärin ohjeen mukaan ( soitin neuvoja)
Burana600 ja Panacod poretabletti tai 2 Panacol poretablettia kerralla. Niitä saisin ottaa 3xvrk.
Tätä kurjaa kipua kesti 3pv.
Nyt olen ottanut vain yöksi yhden Panacodin.
Nyt olo ihan mukava- ainoastaan väsymys ainainen seuralainen. Uusi harrastus sukkien kutominen hyvä terapiamuoto- Ystävä neuvoo-oon aika tumpelo käsistäni, mutta sisulla tein jo yhdet ihanat pinkit sukat joita sanon sytosukiksi.Ja koko ajan hankin uusia lankoja- niitä esillä-saa uskomatonta voimaa niistä, kun muuten olisin niin yksinäinen.
Eipä nyt tee mieli tanssimaan- tilalle tullut sukat, puikot.
- Lääkekortissa: Biweekly Taxoteretaikku50