Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: CEF ja Neulasta

Neulastahan on tavattoman kallis aine, mutta puolustaa paikkansa silloin, kun on tärkeää että hoidot saadaan annettua tietyssä tahdissa läpi. Sehän ei suoranaisesti estä tulehduksia tulemasta, mutta sitten kun niitä tulee, niin toipuminen on nopeampaa ja vältytään pahemmilta komplikaatioilta.

Minulla Neulastan vaikutus näkyi verenkuvassa joitakin kuukausia, eli sitten kun piikittäminen loppui, valkosolut jäivät ikäänkuin "piileksimään" luuytimeen. Minulla neutrofiilien tasot olivat alhaisimmillaan vasta sädehoitojen aikana, ja niiden jälkeenkin valkosolujen kokonaisarvo oli nipin napin viitearvojen alarajoilla parissa ensimmäisessä vuosikontrollissa.

Tällä hetkellä syöpä ja sen sairastaminen eivät näy verenkuvastani enää mitenkään ja vastustuskyky on kaikinpuolin normaali ja hyvällä tasolla. Olen alkukesällä sivuuttanut 6 vuoden rajapyykin "terveenä".

Terveisin

Karhutar | 17.7.2013 klo 12:51:22