Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Luotisade

Tervehdys kaikille!

Musiikin voima on ihmeellinen ja terapeuttinen. Minä olin sairastumiseni alkuvaiheessa yli 4vkoa sairaalassa. Kuuntelin siellä öisin Eva Dahlgrenia. Osastollahan on omalla tavallaan hyvässä hoidossa ja turvassa: oli mikä tahansa ongelma tai kysymys, aina saattoi soittaa hoitajan luokseen, aamuin illoin tuotiin lääkkeet ja mitattiin kuumeet sekä verenpaineet. Yksin ei tarvinnut pähkäillä asioita ja minulla onnekseni oli todella lämpimät, empaattiset ja mukavat hoitajat ja lääkärit.

Nyt kun kotona tulee paha olo, kääriydyn sohvalla peiton sisään, kuuntelen Eva Dahlgrenia ja saavutan taas tunteen, että minusta pidetään huolta.

Sen sijaan nyt kun olen joutunut 5kk kulkemaan kepeillä ja kuljen yhä, en pysty kuuntelemaan sitä lenkkeilymusiikkia, jota kuuntelin viime keväänä ja kesällä nostaessani kuntoa edellisen "liikkumattomuuskauteni" jälkeen.

Annetaan musiikin hoitaa meitä,
terveisin Santeri
santeri | 1.3.2008 klo 21:36:14