Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kevennykseksi meille paljaspäisille
HeiMulla kasvoi hiukset koko hoitojen ajan, ja lähti samalla, ajoin niitä noin kerran viikossa tai parissa kaljuksi. Viimeisen kerran ajoin kaljun helmikuun lopussa ja nyt on muutaman viikon ajan ollyút sellaiset lyhyet hiukset joista ei ulkopuolinen tiedä että olin kalju. Viimeinen syto oli 18.1. Joskus maalis-huhtikuun vaihteessa oli lämpimiä päiviä ja silloin olin ekan kerran ulkona ilman pipoa, oli ehkä sentin hiukset. Äkkiä ne kavoivat ja tuuheina. Mulla on aina ollut tuuheat ja noepasti kasvavat hiukset. Juon paljon maitoa : ). Nyt on aika paljon hilsettä ja päänahka kutiaa..voi kyllä olla tästäö kuumuudesta kun hikoilee.
Se on myös kummallista että jakaus on molemmilla puolilla ja hiukset kohtaavat keskellä vähän niinkuin irokeesi..eikä niitä saa millään alas sieltä. Sivuilla ja takana ihan nätisti pysyy mutta ei päälaella.
Kyllä ne sinunkin hiukset tulevat äkkiä ; )Nauti siitä!
Tinttu
- Re: Kevennykseksi meille paljaspäisilleMimmuska69
- Re: Kevennykseksi meille paljaspäisilletinttu
- uudet tuuheat hiuksetgrille