Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sittenkin korjausleikkaukseen??

Hei!

Kävin itse joulukuussa LD-korjauksessa. Toiseen rintaan ei vielä koskettu. Leikkaus oli toipumisineen aika rankka, mutta en todellakaan kadu päätöstäni korjauksesta. Ensimmäinen viikko oli aika vaikea ja silloin tajuaa miten iso leikkaus oikeasti on kyseessä. Kannattaa olla sairaalassa se maksimiaika minkä siellä pitävät.

Nyt leikkauksesta on neljä kuukautta ja arvet ovat parantuneet hyvin. Itselläni leikkaus paransi myös kainalossa pinteessä olleen imusuonen ja käsi ei ole turvonnut lainkaan laikkauksen jälkeen. Joten oli enemmän kuin plastiikkakirurgiaa.

Kyllä tuo uusiorinta on jotenkin normalisoinut elämää. vaikkei siinä vielä ole nänniä tehtynä. Olin eilen uimahallissa ensi kertaa syöpädiagnoosin jälkeen. Minulla leikkaus toi normaalielämän takaisin. Ei tarvitse muistaa proteesia. Syöpä on kadonnut myös ajatuksista. Diagnoosi syksyllä 2007 ollessani 38v.

Myymeli

myymeli | 2.3.2009 klo 19:15:02