Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Sairaanhoitopiirin vaihtaminen, putoaako väliin vai mitä ???
Hei teille kaikille rintasyövän kanssa kamppaileville/ meille jotka käymme kontrolleissa! Ja erityisesti kaikille syksyn 2011- talven 2012 sytoilijoille + Her2-positiivisille naisille, jotka saivat sen 14x Herceptin-coctailin + normi 3x taxotere + 3 x CEF Neulastalla terästettynä ja vielä osapaoistolla.Olen muuttanut paikkakuntaa PH:stä HUS:iin. Nyt sain yllättäin tiedotteen HUS:ista, jossa kertoivat, että peruvat lääkäriaikani,
josta olivat tiedotteen mukaan lähettäneet aiemman ajan lääkärille.
Se vaihtui erikoislääkärille. Paitsi etten ole saanut siltä sh-piiriltä vielä tähän päivään mennessä mitään aiempaa tietoa. Ja se aika on merkitty helmikuulle 2014 :))))
Mulla 2v-tarkastus on minulle toimitettujen papereiden mukaan marraskuussa 2013, jolloin on vuosi siit kun sain ekat sytot. Tänään kävin jopa omassa uudessa terkkarissa kysymässä, että mites tästä eteenpäin. Toimitin heille kopion PH:n onkologin lähetteestä, ja vastaanotossa ollut nainen sanoi, että MINUN PITÄÄ ITSE VARATA AIKA LEKURILLE, joka antaa ajan mammoon - ultraan yms. herceptin/kuvioihin.
Ei kai oikeesti...
- Sairaanhoitopiirin vaihtaminen, putoaako väliin vai mitä ???markrani