Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Eka taxo takana ja toinen jo häämöttää...
Moi!Mulla on takana nyt seitsemäs hoito ja joka kerta on vetänyt hoitoviikolla vatsan ihan juntturaan. Aluksi käytin Duphalacia jolla toiminta oli takuuvarmaa parin tunnin päästä, oikeastaan liiankin rajua, tuntui raastavan pohjamutia myöten. Liuoksen makukin oli niin makeanäitelä, että vieläkin puistattaa. Nyt olen käyttänyt Laxoberon kapseleita, otetaan yötävasten tarvittava määrä ja aamu alkaa pehmeän lempeästi :) Aloitan jo hoitoa edeltävänä iltana ja jatkan muutaman päivän.
Mitenkään erityisesti en ole liikkumistani rajoittanut, ehkä silloin kun veriarvot on alhaalla en ihan joka paikkaan tunge. Päivittäiset asiat, kaupat ja muut olen hoitanut normaalisti. Välillä olen isoissakin tapahtumissa ja väkijoukoissa pyörinyt eikä onneksi ole mitään mukaan tarttunut. Käsihygieniaan kiinnitän kyllä huomiota ja käsidesi matkaakin aina mukana. Eihän kaikkea voi millään välttää, mullakin oli viimeviikolla molemmilla sairaalareisuilla taxikuskit nuhaisia niiskuttajia, että mua otti pattiin. Onneksi ei mitään oireita ole tullut.
Sytojen aiheuttamiin nivel- ja lihaskipuihin sekä muihin kolotuksiin olen ottanut ihan Panadolia. Liikunta, pienessäkin määrin, on helpottanut huonoinapäivinä oloa. Oireet on kyllä vaihdelleet, ainakin minulla, ihan hoitokertojen mukaan, eikä mitään hirmupahoja ylitsepääsemättömiä kipuja ole ollut.
Tosiaan tuo yksin liikuminen välillä kyllästyttää. Yleensä käynkin yksin ulkona höpisemässä metsän puille ja oraville. Juhlaa onkin kun mies ehtii töiltään mukaan, voi sitä puheenpulputusta, ainakin minulla..
Tsemppiä tuleviin hoitoihin, näistä kyllä selvitään ja yllättävän nopsaan tämä aika kumminkin menee.
Syysterkuin,
- Re: Eka taxo takana ja toinen jo häämöttää...teppana