Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Verenpaine ja syto-hoidot

Sama juttu minulla olen huolestunut verenpaineen alhaisuudesta. Cef nimenomaan on alentanut sitä ja sen näkee siinä, että palelee vaikka mitä pistäisi päälle. Viikonloppuna (to CEF)mittasin paineet aamuyöllä klo 5 herätessäni, kun vatsaankin koski lukeman 91-61 Ja pulssi taas on liian korkea, samaan aikaan 86. Minä kun saan sitten vielä Herceptin kuurin 14 kertaa Ceffin jälkeen niin kyllä hirvittää mitä sydänsairauksia tästä kaikesta seuraa pitkällä aikavälillä.

2 vuotta sitten minullakin oli tilanne, että työterveyslääkäri määräsi verenpainelääkkeet ja söin niitä puoli vuotta. Sitten päätin vähentää stressiä tehdä vähemmän töitä ja ruveta liikkumaan aktiivisesti, lopetin lääkityksen ja paineet oli tässä vielä keväällä 125-80.

Onkologiahan en ole nähnyt kuin ennen hoitojen alkua heinäkuussa ja kiireisenä kahden ensimmäisen tiputuksen yhteydessä. Nyt lääkäriaika 8.11 ja sitten se viimeinen CEF 10.11
tullis | 27.10.2011 klo 16:19:38