Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Luustokartassa kertymää!

Jaksamista sinulle tämän epävarmuuden ajaksi! Itse olen jo 12 v sairastanut rintasyöpää, niistä 2.5 v levinneenä. 2004 löytyi luustosta, maksasta, keuhkoista ja imusolmukkeista metastaasit. Hoidot tehonneet eli tauti on stabiili. Sytohoitoja on ollut useita jaksoja ja kerran kk saan luustonvahvistajan tiputuksena. En ole vielä tarvinnut luustoon sädehoitoa eli muut hoidot pitäneet muutokset kurissa. Maksan pesäkkeisiin Doketaxeli ja Taxol purreet, mutta läikkiä siellä on näkyvissä ja pari alle cm palloa. Mutta asian kanssa voi elää! Itse olen käynyt koko ajan työssä osa-aikaisesti. Ja henkisesti voinut melko hyvin lääkkeiden avustamana. Ensimmäinen diagnoosi romahdutti ja luulin kaiken loppuvan siihen melko pian. Tässä sitä tallustellan, hitaammin kuin ennen, mutta kuitenkin. Rosie
rosie | 15.12.2006 klo 11:48:46