Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Loppuarvion tulkintaa

MOI,
mulla on samantyyppinen syöpä; duktaalinen, gradus 3, ei lainkaan hormonireseptoreita ja hyvät marginaalit. Samoin imusolmukkeet oli puhtaita. Syöpä oli kooltaan suurempi sun sinulla, 3 cm, ja mulle tehtiin kokopoisto. Hoitosuunnitelmana on 6 krt sytostaattia kolmen viikon välein ja sädetystä 5-6 viikkoa päälle. Mulla her2 - , joten ei Herceptin -kuuria. Ki67 -arvo oli peräti 70%.
Olen 44v ja saan hoidon tyksissä. Mutta käytännöt on erilaisia tietysti eri paikoissa, kuten ollaan täällä palstalla huomattu.
Nyt tasan viikko neljännestä sytosta. Ns. hyvä viikko menossa. Jippii!
Älä ole huolissasi oksennusherkkyydestä tms; mulla ainakin nuo pahoinvointilääkkeet on ihan sopivia ja pitävät sen eton olon jota kuinkin piilossa. Kannattaa sitten ottaa koko satsi mitä ehdottavat. Mutta nyt ensin otetaan vaan rennosti ja odotellaan sitä sun hoitosuunnitelman valmistumista. Lääkäritiimi tutkii tilanteesi ja tekee sulle sopivimman mallin hoidoksi. Ja hyvän ja toimivan sellaisen :))
t. tella
tella | 24.7.2007 klo 22:46:53