Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ei rintaa ei tukkaa, mutta painoa pukkaa

Hei Karhutar! Olin eilen sytostaattilääkehoidossa. Siellä oli puhetta liikunnasta, mikä on hyvin tärkeää. Hoitaja suositteli kävelyä, sauvakävelyä, pyöräilyä ja kevyttä kuntosaliliikuntaa. Olen tehnyt kävelylenkkejä päivittäin. Koiran kanssa tulee lenkkeiltyä, mutta eipä siinä syke paljoa nouse, kun kaveri merkkailee lähes joka puskan.

Tuosta kortisonista sen verran, että oli aika hauska todeta, että korvien kutina on lakannut. Minulla kun on ollut se riesana jo pitkän aikaa. Viime viikolla kärsin vetisestä ripulista ja tiputushoitoaika siirtyi perjantaista maanantaihin. Nyt on päinvastainen tilanne, maha on ummella, mutta eipä ole enää tietoakaan ripuleista. Pian alkaa varmaan taas naama kukkimaan. Öisin olen heräillyt pirteänä ollen noin yhestä kahteen tuntia hereillä, ja olen sitten jatkanut aamuunia. Että hyviä ja huonoja sivuoireita, niin kuin lääkkeillä yleensä tuppaa olemaan. Ruokahalu on melkoinen.

Hyvää loppukesää!
tuike | 16.8.2011 klo 15:35:04