Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tuomiopäivä

Hei,
Kaikkea tuota olen minäkin pohtinut varsinkin alkusokissani ja kun olen vielä neulakammoinenkin niin sekin lisännyt tuskiani.

Ennen Herceptin tiputusta ei tarvitse käydä verikokeissa, mikä helpotus jo sinänsä, mutta jokunen labra on matkan varrella, mainittu sopimuksessakin jonka allekirjoitin. Eikä tiputus kestä kuin puolisen tuntia kerrallaan. Minulla alkaa sädehoito samana päivänä kuin Herceptin tiputus eli menee kerrankin 2 asiaa samalla reisulla.

Onkologi mainitsi minulle viikko sitten, että Herceptin ei vaadi sairauslomaa joten näillä näkymin aloitan työt helmikuussa vaikka tiputukset jatkuvat elokuun loppuun saakka. Käytännössä joudun kyllä joka 3.viikko olemaaan päivän sairauslomalla koska olen ihan eri suunnalla töissä. Olisikin jo tosi ihanaa päästä taas töihin, nyt sitä taas osaa arvostaa. Olen juuri päässyt pystyyn viimeisen CEF:n aiheuttamasta uupumuksesta joka otti koville ja nyt tuntuu että olisin ihan työkunnossa.
tullis | 15.11.2011 klo 20:14:59