Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputkesta ulos

Hurraaaa,Typsy !!

Niin se vaan on sitten ohi ja toivottavasti selviät lähipäivistä kepeästi!

Minulla on jo tässä viikon päivät olo ollut ihan mukava, mutta se yksi CEF on vielä tulossa ensi viikolla, mikäli maksa sietää.
Tämä hellejakso ei ole ollut ollenkaan mieleen näin puolikuntoisena, mutta minkäs teet - en ole uimaankaan uskaltautunut ja olen pitänyt ulkosalla aina sukkia sandaaleissa (mikä on mielestäni suunnaton loukkaus kesävarpaille ja näyttää tyhmältä...), kun olen suojellut kuumottavia jalkapohjiani ja varpaan kynsiä mahdollisilta tulehduksilta. Ehkä olen liiankin varovainen, mutta mieluummin sitten kuitenkin näin. Jospa sitä vielä ehtii noita varpaitakin ulkoiluttaa toipumisen jälkeen!

Miten muuten hiukset?
Tyttäreni ajeli vielä juhannuksen aikaan minun muutamat hulmuavat, jopa yli puolen sentin mittaiset hiuskarvani - niissä oli pätkä ihan harmaata ja tyvi sitten surkeaa maantien väriä. Nyt on jo uutta tasaista sänkeä näkyvissä ja maantienväriseltä sekin näyttää (tummempi minulla oli ennen sairautta). Josko se mahtaa ruveta oikeasti kasvamaan?? Kulmakarvat ja ripset ovat kyllä harventuneet edelleen.

Tsemppiä sinulle toipumiseen ja säteisiin jne!
palsternakka | 27.6.2013 klo 23:03:18