Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
aivokasvainko?
Eli kiitos tuhannesti jos joku minua viisaampi vastaisi...minulla on ollut ihmeellisiä oireita noin 1,5 vuotta.Niistä pahimmat ovat päänsärky.Luonteeltaan polttavan/jyskyttävää/repivää.tuntuu kuin joku repisi aivot päästä.Toinen haittaavin oire on huimaus.jos teen äkkinäisen liikkeen, niin alkaa huimaus joka kestää 2 sekunnista tuntiin.nytkin tätä kirjoittessa huimaa.minulla on myös pahoinvointia.mahasta kouraisee välillä.kolmannet huolestuttavat oireeni ovat näköhäiriöt (tyroksiinin pitoisuus on kohdallaan)niitä tulee sekä pimeässä että valoisassa huoneessa ja ne ovat valoilmilöitä jotka muodostavat erilaisia kuvioita ja esim taulut jäävät "roikkumaan" ilmaan ja eräs kerta kun katsoin oikealla silmällä oikealle niin kelloradioni johdon mukaan piirtyi salaman kuvio se oli silmässä muutaman sekunnin sitten lähti pois.toinen tälläinen valoilmiö sattui lauantaina kun makasain sängylläni potemassa kohtalaisen rankkaa huimausta niin vasempaan silmääni tuli samanlainen valoilmiö aina kun katsoin vasemmalle.minulla ei siis särkenyt päätä.kun esim heilutan kättäni silmieni edessä niin käden ympärilllä menee varjostuvia.kiitos ystävällisesti minua viisaammalle. ai niin ja minun kuuloni on herkistynyt.musaa ei pysty kuuntelemaan kovalla ja kadun melske ottaa korviin.asun aika lähellä autotietä.
Voimia kaikille kanssakulkijoille!
- aivokasvainko?storyangel
- Re: aivokasvainko?Karhutar
- Re: aivokasvainko?storyangel
- Re: aivokasvainko?Karhutar
- Re: aivokasvainko?Katar67
- Re: aivokasvainko?storyangel