Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

HYVÄÄ VAPPUPÄIVÄÄ KAIKILLE!

Hei teille kaikille kanssasisarruksille!
Itse sairastuin rintasyöpään noin 1½ kuukautta sitten. Rinnan poistoleikkaus tehtiin 10.4. Tuomio oli aggressiivinen syöpä, ennuste huono. Nyt odottelen pääsyä syöpäpolille, aika sinne on 24.5. Kaiken maailman kokeita tehdään ennen sytostaattien alkua. Mielialat vaihtelevat päivittäin. Pelottaa kaikki tuleva aivan sairaasti.
Olen 49v ja tässä kuussa täytän 50v. Suunnittelin aina elämääni monta kuukautta eteenpäin, kuten myös tulevia synttäreitäni. Enää en suunnittele mitään,koska en tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Nyt olen myös oppinut oikein kantapään kautta sen, että koskaan ei pidä sanoa, että mulle ei mitään pahaa satu!
Lähisuvussa ei kenelläkään ole ollut rintasyöpää, minä olen ainut. Isäni kuoli keuhkosyöpään samoin äitini isä ja 2 hänen sisarrustaan.
Välillä tuntuu, että en yksinkertaisesti jaksa läpikäydä kaikkea tulevaa. Onneksi mulla on lapset ja ystävät, jotka tukevat mua henkisesti. Kaikki on vielä niin sekavaa ja pelottavaa... Yritetään kuitenkin nauttia tulevasta kesästä, vaikka se välillä olisikin vaikeaa. Voimia teille kaikille!!
toukokuu | 1.5.2007 klo 00:51:38