Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

rintojen mri - varmuuden vuoksi?

Hei, kävin kuluneella viikolla rintojen UÄ-tutkimuksessa ja siellä löytyi patti, josta otettiin ohutneulanäyte ja sain tänään kuulla, että se on PAPA 0, mutta vielä tehdään tarkempi tutkimus samasta näytteestä. Kävin syyskuussa mammografiassa ja tulos oli silloin normaali. Tämä UÄ-tulos tuli minulle niin yllätyksenä, että olen vasta nyt perehtymässä asiaan. Sain kehotuksen tulla uudelleen UÄ:een 3 kk kuluttua, jos tarkemmassa tutkinnassa ei löydy mitään hälyttävaa

Onko aiheellista lähteä hetimiten hakeutumaan rintojen MRI-tutkimukseen? Suvullani on raskas syöpäkuolleisuustausta, sekä isän että äidin puolella, mutta rintasyöpää ei tietääkseni kukaan ole vielä sairastanut. Jos jollakulla on Helsingin seudulta vielä neuvo, missä on laadukas kuvannuslaite, niin olen kiitollinen. Ymmärsin, että laitteistoissa on ratkaisevia eroja.
diana59 | 19.2.2012 klo 21:05:29