Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?
Hei,maanantaina koittaa sitten se "odotettu" päivä,silloin on mamo ,ultra ja labrat...onkologi viikon päästä.Olen tutkaillut itseäni,palpoinut osapostettua rintaani ja sen tervettä? kaveria..paljon!! tuntuuko jotain..näyttääkö epäilyttävältä??
Epävarmuus on kiduttavaa..miksi tähän tunteeseen ei ole hoitoa? miksi en voi luottaa siihen ,ettei maailmani kaadu jos vaikka jotain olisikin? sittenhän saisin taas hoitoa.
Kertaan nyt sitä ahdistusta jota oli toteamisen aikaan ,kun kaikki oli vielä uutta,edessä ja enenkokematonta..kuinka tarkkailin radiologia kun hän teki ultraäänitutkimusta,jokaista ilmettä,pysähtymistä,piippausta...
Kuitenkin ,olen jo paljon viisaampi..hyvässä ja pahassa..Olen ollut tässä junassa jo kohta kaksi vuotta...tämä matkahan on pitkä..pelkoa ja epävarmuutta aina jossain välissä.Onneksi kuitenkin enimmäkseen tavallista hyvää arkea.
Onneksi olette te ,siskot, tiedän ,että tiedätte mistä puhun ..en varmasti ole ihan yksin..Rohkeutta keräävä Kultsikki
- Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?kesätuulahdus
- Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?kultsikki