Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jee, jee -fiilis
Hei,maanantaina aloitettiin jälleen 2 viikkoa kestävä sytokuuri Herceptiinillä ja Perjetalla. Eilen illalla, tiistai, olin ohjatuissa treeneissä koirani kanssa. Omaan tahtiin mentiin, mutta tein sitä mitä jaksoin. Mun adrenaliini kohoaa noissa treeneissä niin paljon etten edes ymmärrä väsymystäni, kunnes jälkeenpäin. Olen kuitenkin päättänyt, että silloin, kun on hyvä päivä, niin puuhastelen ja touhuan mitä milloinkin, huolimatta siitä, että sen vuoksi seuraava päivä voi olla huonompi. Mutta täytyy takoa silloin, kun rauta on kuumaa. Keskiviikolle, torstaille ja perjantaille olen sopinut jo alustavasti kuvauskeikat. Kuitenkin niin, että niitä perutaan, jon meen sohvalla löhöilykuntoon:)
Se mistä olen tosi iloinen, on se, että olen voinut nyt kolmatta viikkoa puuhastella itsekseen, kauppareissuja ja muita juoksevia asioita lukuunottamatta.
Sairautenihan on mennyt muotoon, että ei ole parannettavissa. Siitä suuremmalla syyllä halua kokea eläväni täysipainoista elämää <3
Ihann keskiviikkoa kaikille! Olette tärkeitä ystävyys- ja kokemuslähteitä!
- Jee, jee -fiilishymy12
- Re: Jee, jee -fiilisDella
- Re: Jee, jee -fiilishymy12
- Re: Jee, jee -fiilisOinas 50
- Re: Jee, jee -fiilismexita
- Re: Jee, jee -fiilismexita
- Re: Jee, jee -fiilisOinas 50
- Re: Jee, jee -fiilisMinnalla