Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mihin on hävinnyt Minnalla nimimerkki???

Hei Minna!
Kiva kuulla sinusta. Minulla oli tänään kontrolli, kaksi viikkoa leikkauksen jälkeen.
Ja olen onnellinen!!! Kielestä lähti reilu pala ja hyvä niin, kaikki paha on poissa sieltä , samoin imusolmukkeet kaulalla oli puhtaat ja sylkirauhanen joka poistettiin oli puhdas.
Eli toistaiseksi kaikki on hienosti. Nyt näyttäs siltä,että sädehoitoa ei tarvittaisi vaan pärjäisi kontrollein.
Kyllä tää tuntuu todella hienolta, ei voi uskoa todeksi, kahden kuukauden piina on päättynyt.
Onhan tämä toki sellainen tauti , että tämän kanssa on elettävä jatkossa koko loppuelämä,mutta kukapas se tästä elämästä tietää muutenkaan mitä tuleman pitää, pitää vaan ajatella tässä ja nyt, päivä kerrallaan.eikä miettiä liikaa tulevaa, olla onnellinen juuri nyt ja nauttia tästä.
Voisi sanoa, että nyt on elämän nälkä!
Nyt vaan toivon hartaasti että tulevat kontrollit pvat suotuisat.
Kiitän sinua ja kaikkia muita ihania ihmisiä jotka olette mua täällä tsemppanneet ja auttaneet eteenpäin kun on ollut mieli musta ja paksu seinä vastassa. Ja pidetään yhteyttä. Kaikkea hyvää sinulle ja ihanaa matkaa ja kevään odotusta.
Mäkin pääsen ensi viikolla täihin takaisin- ja rakastan arkea!!!!
Lisbe | 17.3.2014 klo 21:36:58