Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: VOIHAN DREENI SOIKOON!!

Kiitos kysymästä, ihan hyvin on toipuminen jatkunut. Tänään on leikkauksen jälkeen eka päivä ilman särkylääkettä. Kipein on tuon "terveen" rinnan puoleinen kylki, sinne on levinnyt aika mojova mustelma ja turvotus. Yritän kovasti malttaa olla hääräämättä liikaa.......

Mulle tulee plastiikkakirurgille jälkitarkastus 1-2kk kuluttua ja joulukuussa on seuraava syöpiksen kontrolli. JOulukuussa eivät varmaan ota mammografiaa, kun se katsottiin nyt ennen korjausleikkausta.

Rasvansiirrosta mulla ei oikein ole tietoa, mutta ehkä googlaamalla jotain löytyis...??? Rasvansiirto olis tietty ollut luonnollisempi kuin tää proteesi, mutta mulla ei oo tarpeeks rasvaa. Ja toisaalta, tää proteesi on kyllä uskomattoman luonnollisen näköinen. Kaukana näistä julkisuuden selkeästi erottuvista silikonirinnoista. Että sikäli olen kyllä tyytyväinen. Kunhan nyt kiinnittyisi hyvin eikä tulisi kapselia. Haava on melko lyhyt ja näyttää teipin alta toooosi siistiltä. Kohotettuun rintaan justiin vaihdoin tukiteippaukset tänään, mutta en haavateippejä. Nännipihan kiertävä haava kahtena eka päivänä vähän tihkutti verta, mutta sitten ollut ok sekin. Viikon päästä saan tukiteipit pois. Ja haavateipitkin periaatteessa, mutta taidan tehdä niinkuin viimeksi, että vaihdan vaan uudet teipit haavoille. Ne kun kumminkin tukevät arpea ja uskoisin, että estävät sitä myös venymästä. Varsinkin kun mä olen tämmöinen Duracell-pupu :o) Ekan leikkauksen jälkeen pidin haavalla ruskeaa meporea monta viikkoa (vaihdoin tietysti välillä uudet...) ja arpi on tosi nätti ja kapea.
Katjusmaaret | 30.4.2012 klo 19:21:42