Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: joulu

Kiitos mies!

Sinulle myös joulurauhaa, hiljaisuutta ja rakkautta.

Minulla on onneksi mies, joka tänä vuonna kantaa suurimman vastuun jouluvalmisteluistamme. Itse olen sytohöyryissä joulun ja uudenvuoden pyhät.

Monta on kiireistä joulua takana, ja toivottavasti monta, monta kiireetöntä edessä - ja yhdessä lähimpien kanssa. On ollut vuosien myötä pieniä lastenkäsiä, joista pitää kiinnni - nyt jo hieman isompia käsiä. Kyyneleet ovat virranneet kaikista niistä lämpimistä ja "erilaisista" joulutervehdyksistä, joita olen tänä vuonna osakseni saanut.

Joulumieleni onnistui kuitenkin lähes tänään viemään lääkärini (jo viides kohdallani tämän prosessin aikana!), joka ei todellakaan kuunnellut minua ja oli selvästi itsekin stressaantunut. En tavannut häntä (vaikka olisi ollut syytä) - sain vain puhua puhelimessa. Toivon kuitenkin hänellekin (miehelle) joulurauhaa!

Kuten koko luomakunnalle; kaikille miehille ja naisille - yksin, kaksin, perheineen, klaaneineen, eläimineen....
Kristitty Lilja | 22.12.2008 klo 14:17:52