Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Nuhaa

Tulihan se ihan kunnon nuhakin tässä vielä. Heräsin niistä,ään ja kyllä tulee sen väristä tavaraa yön jäljiltä, että nyt saa kouluhommat jäädä. Kuumetta ei ole ja vointi noita lihaskipuja lukuunottamatta ihan ok, mutta on kai turha ottaa riskiä ja lähteä rasittamaan itseään liikaa.

Mulle on vähän epäselvää, milloin pitäisi mennä lääkäriin. Käsitin että jos kuume 38 tai muuten sellainen olo että ei pärjää. Mun vointi ihan hyvä nyt, mutta kyllä ottaa päähän. Mun on niin vaikea osata antaa itselle lepoaikaa. Nyt on vaan pakko osata. Ei muuta kun sähköpostia opettajalle. En tiedä kuinka pakollinen tuo tunti on ja loppuviikosta olis tentti. Saas nähdä onnistuuko tää mun koulunkäynti vai, onko sittenkin viisainta jäädä saikulle ja katella tammikuullaa uudelleen. Ihan vielä en päätä, vaan katson kyllä vielä tuon toisen tiputuksen.
Hannele68 | 30.9.2013 klo 04:55:24