Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitenkäs kukakin tänään jakselee?
Juuri tuossa eilenillalla ajattelin mitä sinulle, Teppana, kuuluu, ja nythän saimme sen tietää. Ajattelin sitä sinun kohdalla, että sinulla on kahdeksan hoitoa eneen leikkausta, ja ei se varmaan ole ollut ihan helppoa.Minulla oli tänään kolmas ja viimeinen docetakselitiputus, oikein hyvinhan se meni siellä Radiuksen tyttöjen hyvissä käsissä. Minulla oli edellisessä hoitojaksossa pari , tosi huonoa päivää, kaikkea en edes tällä palstalla halua kertoa, tuntui todella hyvälle, että hoitaja suhatuti vakavasti asiaan ja kävi useamman kerran juttelemasa lääkärin kanssa oirestani. Huomenna minulle tehdään aivojen Gt-kuvaus ihan varmuuden vuoksi, kun minulle osui edelliseen hoitojaksoon lyhyt muistinmenetyskohtaus,joka Acutassa( siis ensiavussa) tulkittiin stytostaattien tavanomaiseki oireeksi, minua ei otettu sisään lainkaan, vastaanottohoitaja kysyi vain, että pelaako muisti nyt normaalisti ja kun se pelasi,hän sanoi, sttä voitte poistua, ei oteta sisään. Lääkärin mielipide oli tänään se,että muistikatkos johtui rajujen sivuoireiden aiheuttamasta elimistön stressistä. Itse myös ajattelen näin, että se oli eräänlainen paniikkikohtaus, joka alkoi siitä, että en muistanut kaupan kassalla pankkikortin tunnuslukua. Mies pelästyi aikalailla,meinasi jättää auton tien poskeen ja tilata minulle ambulanssin! No, onneksi katkos meni nopeasti ohi ja selvittiin säikähdyksellä. Toivon, että nyt selviän helpommalla,liitännäislääkkeen annosta on pienennetty ja sain tarkat ohjeet pahoinvointilääkkeiden ottamisesta.
Kolmen viikon päästä sitten alkavat CEF-hoidot.
Tsemppiä kaikille!
- Re: Mitenkäs kukakin tänään jakselee?Kristaemilia
- Re: Mitenkäs kukakin tänään jakselee?Syysnainen
- Re: Mitenkäs kukakin tänään jakselee?Sini-likka