Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kipeytyneet peukalontyvet

Täällä olis lisää näitä köpöttelijöitä tähän sarjaan.Puoli vuotta käytin Tamofeenia, josta tuli maksatulehdus. Olin pari kuukautta ilman lääkitystä ja sen jälkeen määrättiin Arimidexia.Heti alkoivat nivelvaivat, johon käskettiin käyttää D-vitamiinia ja kalkkia.Vähän aikaa oli helpompaa, mutta sen jälkeen on nivelet olleet kipeinä jatkuvasti.Arimidex tuo tullessaan ihan mahdottomat kuumat aallot.Yöllä heräilen jatkuvasti ja aina olen likomärkänä hiestä.Hikoiluun sain Ergotamiini tabletteja, jotka auttavat hieman.Aina ei nekään auta.Olkapäät ovat erityisen kipeät.Onhan niissä tosin nivelrikkoakin, mutta tulee mieleen, että jos se onkin Arimidexin syytä. Parin viikon kuluttua pääsen magneettikuvaukseen jossa selviää onko olkapäissä jotain vikaa.
Nyt syksyllä sitten sain Vagifemia limakalvojen kuivuuteen 1tabletti viikossa, mutta ohjeissa kielletään käyttö,jos on sairastanut rintasyövän.Tiedä sitä sitten käyttääkö vai ei.Toiset käskee ja toiset kieltää.En kuitenkaan vielä käytä niitä.Onpahan varalla, jos joskus tarvii.Onhan tämä elämä tällaista kitumista.
Vielä viime kesänä olin töissä kortisonipistosten turvin.Olen päättänyt , että en enää suostu ottamaan kortisonia,enkä mene sairaana töihin.
Tsemppiä kaikille kohtalotovereille.
Pian tulee kevät ja kaikki taas näyttää valoisammalle
helen | 9.2.2007 klo 20:09:38