Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoidot

Hei ,ikävää on se että olet saanut tämän kurjan sirauden. Hyvä asia on se että syöpäsi on ennusteeltaan hyvin parannettavissa. Minulla taitaa olla aikalailla samantyyppinen rintasyöpä kuin Sinulla , oma lähtökohtani oli gradus1 , hormoonipositiivinen Her2 negatiivinen,Ki-67 10.5.
Estrogeenireseptorit voimakkaasti positiiviset 79.1% ja progesteroonit 33.8%.
Minulle tehtiin kokopoisto viime marraskuussa.
Hoidot 6x cef ja hormoonihoito.
Nyt kahden viikon päästä on viimeinen tiputus.Nyt tuntuu että hoidot ovat menneet nopeasti ,elämä on kulkenut kolmen viikon jasksoissa .Olen selvinnyt hoidoista kohtalaisen hyvin ja peruskunto on pysynyt hyvänä, olen jaksanut lenkkeillä ja elää kutakuinkin normaalia elämää.
Voit olla luottavainen saat hyvän hoidon ja kyllä se aika mene nopeasti , vaikka alussa tuntuukin että miten sitä selviää läpi tämän hoitoputken.
Kun alun pahin shokki ja pelko menee ohi ,sitä pystyy sitten jo käsittelemään tätäkin asiaa aivan eri tavalla.
Voimia ja jaksamisia Sinulle.
tuutikki-t | 16.4.2008 klo 09:00:27